detta är ingen jävla dikt

ibland känner jag.
för att skita i precis allt.
skita i hur mitt liv är och ska bli.
skita i mina vänner.
min familj.
dricka alldeles för mycket.
röka ännu mer.
knarka lite till.
bli åt helvete.
inte bry sig om någonting.
det skulle vara ganska skönt.
mitt liv skulle bara bestå av att dricka, röka och knarka.
jag skulle vara så pass borta att jag inte skulle förstå någonting.
bara sitta hemma.
sova.
sitta.
spelar gitarr.
vara full.
hög.
sorgligt nog.
skulle det vara skönt?
när jag tänker efter så har jag ingen aning.
och jag vet inte alls hur lycklig jag skulle vara.
vafan.
helvete.
jag är dum i huvudet.

detta är ingen jävla dikt.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 22:36:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0